ZWROT lub WYMIANA TOWARU
Każdy zakupiony u nas produkt możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od odebrania przesyłki. Towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać wszystkie oryginalne metki, nadruki, opakowania, instrukcje i dodatki. Nie zapomnij dołączyć także paragonu/faktury.
W celu zwrotu lub wymiany prosimy o taką informację na nasz email: kontakt@gravitypoint.pl oraz o nadanie opłaconej przesyłki na adres naszej firmy wraz z odpowiednimi dokumentami.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Nie ma także możliwości zwrotu towaru osobiście w siedzibie firmy.
WYMIANA TOWARU
W jaki sposób dokonać wymiany?
Wymiana towaru w naszym sklepie odbywa się poprzez zwrot środków za odsyłaną paczkę i ponowny zakup wybranego produktu. Aby być pewnym, że towar jest dla Ciebie zarezerwowany złóż nowe zamówienie już dziś. Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na kolejne. Jeżeli produkty były zakupione w czasie akcji promocyjnej, prosimy o taką informację w notatce do zamówienia. Rabat z poprzedniego zamówienia zostanie uwzględniony.